Decembar 2018
16 DANA AKTIVIZMA U ŠKOLAMA
HERCEGOVAČKO-NERETVANSKOG KANTONA


U OŠ "Antuna  Branka Šimića" u Mostaru je 07.12.2018. pedagogica Anđela Džidić održala tri  radionice sa 17 učenika na temu vršnjačkog i rodnog nasilja. U OŠ  "Blagaj" su realizirane edukativne radionice sa učenicima četvrtog i šestog  razreda. 10.12.2018. godine, povodom obilježavanja Međunarodnog dana ljudskih  prava, učenici ove škole su pripremili i realizirali prezentaciju za svoje  vršnjake. U OŠ "Gnojnice" su učenici  učestvovali u nekoliko radionica koje su vodili njihovi razrednici: Adisa  Ramić, Ajla Husić, Asija Hanić, Alema Fazlić, Adisa Rahimić i Đenita Šemić.  Radionicama je ukupno prisustvovalo 136 učenika. Učenici su izradili panoe i  aktivno učestvovali u diskusijama na temu rodne ravnopravnosti, kao i  prevencije svih oblika nasilja i diskriminacije. Završna aktivnost u sklopu  obilježavanja "16 dana aktivizma"  je  bila radionica "Igra broda" za članove Vijeća učenika povodom Dana ljudskih  prava. Voditeljica ove aktivnosti bila je pedagogoca škole Alenka Čolaković-Avdić. 
          
U OŠ "Ivana Gundulića" u Mostaru je 23.11.2018.  godine održana radionica "Rodni stereotipi". Radionicu su vodile školska pedagogica  Nikolina Stojić i bibliotekarka Mirela Škutor. U radionici je učestvovalo 20 učenika od trećeg do devetog  razreda. U OŠ "Ilići" Mostar su  održane radionice sa učenicima devetog razreda. U sklopu radionice su  objašnjeni pojmovi i obilježja spola i roda te oblikovanje rodnih uloga kroz  socijalizaciju. U OŠ "Ilije  Jakovljevića" Mostar je realizirano 10 aktivnosti, od razgovora i izrade  stripova do različitih radionica, debata i literarnih radova na temu rodnih  uloga. IV osnovna škola Mostar je u  saradnji sa TPO Fondacijom organizirala radionicu pod nazivom "Nemoj mi se  rugati". Voditeljice radionica su bile učiteljice četvrtih razreda. U OŠ "Mustafa Ejubović – Šejh Jujo" su uz  koordinaciju pedagogice Halime Razić  od 25.11. do 07.12. 2018. godine održane mnoge radionice sa preko 150 učenika  ove škole. 
          



